1. شهروندان میتوانند از طریق پست الکترونیکی info@sked.co.ir نظرات وسوالات خود را با دفتر روابط عمومی شرکت در میان بگذارندو پاسخ خود را دریافت نمایند.
2. کلیه شهروندان میتوانند درخواستها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه "سیستم شکایات مردمی" که در بخش " ارتباط با مشتری(CRM) " قرار دادهشده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه توسط بخش میز خدمت الکترونیک دفتر روابط عمومی به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می توانند با مراجعه مجدد به سایت و با استفاده از کد رهگیری نسبت به دریافت پاسخ اقدام نمایند.
3. کلیه شهروندان میتوانند گزارشات مردمی خود را در زمینه اعلام کشف برق غیر مجاز ، گزارش سرقت تجهیزات برقی، گزارش دستکاری کنتور، گزارش نقاط حداثه خیز و گزارش رفع حریم را از طریق سامانه "سیستم گزارشات مردمی" که در بخش " ارتباط با مشتری(CRM) " قرار دادهشده است، را به شرکت ارسال نمایند تا پیگیری لازم توسط واحدهای مرتبط صورت پذیرد.
4. کلیه شهروندان می توانند کلیه موارد مرتبط با نامه های ارسالی خود به شرکت را از طریق "سامانه رهگیری نامه ها" در بخش " ارتباط با مشتری(CRM) " پیگیری نموده ودر جریان روند گردش و نتایج نامه های ارسالی خود قرار گیرند.در زمان ثبت نامه در دبیرخانه شرکت کد رهگیری و رمز عبور در قالب پیامک ویا برگه رسید متقاضی برای پیگیری نامه از طریق بخش ذکر شده به ایشان اعلام می گردد.
5. شهروندان میتوانند از بخش "ارسال پرسش " که در بخش " ارتباط با مدیرعامل" قرار دادهشده است، با انتخاب گزینه " پاسخ خصوصی" در قسمت " "نوع پاسخ" به صورت بی واسطه سوالات خود را با مدیریت ارشد سازمان مطرح و کدرهگیری دریافت نمایند.شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را در مراجعات بعدی دریافت نمایند.
6. شهروندان میتوانند از بخش "ارسال پرسش " که در بخش " ارتباط با مدیرعامل" قرار دادهشده است، وبا انتخاب گزینه " پاسخ عمومی" در قسمت " "نوع پاسخ" سوالات خود را که جنبه عمومی دارد مطرح وکد رهگیری دریافت نمایند این سوالات در چرخه رسیدگی و پاسخگویی شرکت قرار می گیرد. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را در مراجعات بعدی دریافت نمایند. در صورت تکرار سوال توسط شهروندان دیگر، این سوال به همراه پاسخ در بخش" ارتباط با مشتری(CRM) "/ "پرسش های متداول" قرار می گیرد.